"PayPal" bu gün gözləntiləri üstələyən IV rüb nəticələrini açıqlayıb və analitik proqnozlarını aşan göstəricilər təqdim edib. Bununla belə, səhmlər bazaröncəsi ticarətdə 6%-dən çox ucuzlaşıb.
Valyuta.Az xəbər verir ki, LSEG analitiklərinin sorğusuna əsasən, şirkətin göstəriciləri "Wall Street" proqnozları ilə müqayisədə belə olub:
- Hər səhm üçün qazanc: 1,19 dollar (düzəliş olunmuş), gözləntilər 1,12 dollar idi
- Gəlir: 8,37 milyard dollar, gözləntilər 8,26 milyard dollar idi
I rüb üçün "PayPal" hər səhm üçün 1,15-1,17 dollar arasında düzəliş olunmuş qazanc proqnozlaşdırır ki, bu da analitiklərin orta hesabla gözlədiyi 1,13 dollardan yüksəkdir. LSEG-in məlumatına görə, illik qazancın hər səhm üçün 4,95-5,10 dollar aralığında olması gözlənilir ki, bu da orta hesabla 4,90 dollarlıq proqnozu üstələyir.
Bundan əlavə, şirkət 15 milyard dollarlıq yeni səhm geri alma proqramını elan edib və 2025-ci ildə təxminən 6 milyard dollarlıq geri alma həyata keçirməyi planlaşdırır.
Ödəniş həcmi və gəlir artımı
IV rübdə şirkətin gəliri 4% artaraq 8,03 milyard dollardan 8,37 milyard dollara yüksəlib.
Rəqəmsal ödənişlərin ümumi vəziyyətini əks etdirən ümumi ödəniş həcmi 437,8 milyard dollar olub ki, bu da analitiklərin gözlədiyi 438,2 milyard dollardan bir qədər aşağıdır.
"PayPal"ın tranzaksiya faiz dərəcəsi əvvəlki ilin eyni dövründəki 1,96%-dən 1,91%-ə düşsə də, əsas biznesin mənfəətliliyini ölçən tranzaksiya marjası 45,8%-dən 47%-ə yüksəlib.
2024-cü ildə tranzaksiya marjası üzrə gəlir 7% artaraq 14,7 milyard dollara çatıb. Bu artım əsasən "Meta"nın kredit kartı əməliyyatlarını idarə edən "Braintree" xidməti sayəsində mümkün olub.
Şirkət 2025-ci ildə tranzaksiya marjası üzrə gəlirin 4%-5% artaraq 15,2-15,4 milyard dollar olacağını proqnozlaşdırır.
Şirkət strategiyası və yeni məhsullar
"PayPal"ın səhmləri son bir ildə 43% artıb. 2023-cü ilin sentyabrında şirkətə rəhbərliyi ələ alan baş icraçı direktor Aleks Kris "PayPal"ın artım tempini bərpa etməyə çalışır. Şirkət, artan rəqabət və tranzaksiya faiz dərəcəsinin azalması səbəbindən çətinliklərlə üzləşmişdi.
Krisin əsas strategiyası mənfəətli artıma üstünlük vermək və "Braintree" və "Venmo" kimi əsas aktivlərin daha effektiv monetizasiyasına nail olmaqdır.
"Venmo"nun ümumi ödəniş həcmi ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 10% artıb. "DoorDash", "Starbucks" və "Ticketmaster" artıq "Venmo" ödənişlərini qəbul edən şirkətlər sırasına daxildir.
Kris qısamüddətli perspektivdə iki əsas monetizasiya vasitəsinə diqqət yetirir: "Venmo"nun debet kartı və "Pay With Venmo" xidməti. Debet kartı istifadəçilərə balanslarını həm onlayn, həm də oflayn xərcləməyə imkan verir. 2024-cü ildə debet kartının aylıq aktiv istifadəçilərinin sayı 30%-dən çox, "Pay With Venmo"nun aylıq aktiv istifadəçilərinin sayı isə 20%-dən çox artıb.
Şirkət ötən il 8,8 milyon yeni aktiv hesab əlavə edib.
Krisin mənfəət marjasını yaxşılaşdırmaq üçün əsas strategiyalarından biri satıcılara əlavə dəyər yaradan xidmətlər təqdim etməkdir. Bunlardan biri, müştərilərin alış-veriş zamanı səbəti tərk etmə ehtimalını azaltmaq üçün məlumatların analiz edilməsidir. Bu məqsədlə avqust ayında "Fastlane" adlı yeni bir kliklə ödəniş xidməti istifadəyə verilib. Bu xidmət "Apple Pay" və "Shop Pay" ("Shopify") ilə rəqabət aparmaq potensialına malikdir.
2024-cü ildə brendli yoxlama əməliyyatlarının həcmi 6%-dən çox artıb, əsasən iri korporativ platformaların güclənməsi hesabına.
Digər əsas məhsul yeniliyi 2024-cü ilin sentyabrında istifadəyə verilən "PayPal Everywhere" olub. Bu təşəbbüs, "PayPal" debet kartı ilə mobil tətbiq vasitəsilə ödəniş edənlərə 5% keşbek qazandırır.
"Brendli yoxlama, peer-to-peer (birbaşa fərdi ödənişlər) və 'Venmo' xidmətlərində apardığımız təkmilləşdirmələr, eləcə də qiymət və dəyər strategiyamızda əldə etdiyimiz irəliləyişlər nəticələrimizdə öz əksini tapmağa başlayır", - deyə Kris bəyan edib.
Rəhi