AZ

"Dövlət Holdinqi" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Dövlət Holdinqi

Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi

Son tarix 04 mar 2025 - [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, Buzovna
Əmək funksiyası:

  • Satınalma sorğusu/satınalma sifarişləri üçün satınalma fəaliyyətlərini praktiki idarə etmək.
  • Əvvəlcədən sifarişlərin çatdırılma tarixlərinin saxlanmasını təmin etmək üçün satınalma, mühəndislik və/yaxud layihənin idarə heyəti ilə müntəzəm baxış görüşləri təşkil edilməsi.
  • Biznes ehtiyaclarını müəyyən etmək, mövcud Təchizatçılar, İstehsalçılar ilə əlaqələr qurmaqda son istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq.
  • Tender prosesinin bütün mərhələlərində iştirak etmək.
  • Təchizatçılardan təkliflər almaq üçün materialların və xidmətlərin alınması üçün Təklif Sorğunun yaradılması.
  • Rəhbərliyin təsdiqi üçün kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq.
  • Texniki şərhlər almaq üçün son istifadəçi şöbəsi ilə əlaqə saxlamaq; texniki qeydləri kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsinə daxil edin və satınalma üçün tövsiyə verin.
  • Təchizatçılarla görüşlər təşkil etmək və həmin görüşlərdə iştirak etmək.  
  • Materiallar, avadanlıqlar və xidmətlər üzrə ən yaxşı kommersiya təkliflərini əldə etmək üçün şirkət adından danışıqlar aparmaq. 
  • Keyfiyyətli məhsul və materialları seçmək və satın almaq üçün araşdırma aparmaq.
  • Müraciətlərin gedişatını hazırlamaq və sifarişlərin vəziyyəti ilə bağlı rəhbərliyi yeniləmək.
  • Malların yerli daşınmasını təşkil etmək və vaxtında çatdırılmanı təmin etmək üçün sifarişləri izləmək.
  • Bütün tender sənədlərinin qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsi
  • Layihənin satınalma və subpodratçı prosedurlarına uyğun işləmək
  • Rəhbərliyin digər göstərişlərini yerinə yetirmək.

Vəzifə tələbləri:

  • Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
  • Təhsil ixtisası: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili və idarəedilməsi üzrə
  • İş təcrübəsi (minimum): Minimum 2 il ümumi iş təcrübəsi, 
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
  • Kompüter bilikləri: Microsoft office proqramları (əsasən Excel)
  • Digər zəruri tələblər: Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır 

Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:

  • Problem həll etmə bacarıqları;
  • Detallara diqqət;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı.

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi qeyd etməyiniz xahiş olunur.

 

Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi

 Son tarix 04 mar 2025 - [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri

Əmək funksiyası:

  • Satınalma sorğusu/satınalma sifarişləri üçün satınalma fəaliyyətlərini praktiki idarə etmək.
  • Əvvəlcədən sifarişlərin çatdırılma tarixlərinin saxlanmasını təmin etmək üçün satınalma, mühəndislik və/yaxud layihənin idarə heyəti ilə müntəzəm baxış görüşləri təşkil edilməsi.
  • Biznes ehtiyaclarını müəyyən etmək, mövcud Təchizatçılar, İstehsalçılar ilə əlaqələr qurmaqda son istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq.
  • Tender prosesinin bütün mərhələlərində iştirak etmək.
  • Təchizatçılardan təkliflər almaq üçün materialların və xidmətlərin alınması üçün Təklif Sorğunun yaradılması.
  • Rəhbərliyin təsdiqi üçün kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq.
  • Texniki şərhlər almaq üçün son istifadəçi şöbəsi ilə əlaqə saxlamaq; texniki qeydləri kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsinə daxil edin və satınalma üçün tövsiyə verin.
  • Təchizatçılarla görüşlər təşkil etmək və həmin görüşlərdə iştirak etmək.  
  • Materiallar, avadanlıqlar və xidmətlər üzrə ən yaxşı kommersiya təkliflərini əldə etmək üçün şirkət adından danışıqlar aparmaq. 
  • Keyfiyyətli məhsul və materialları seçmək və satın almaq üçün araşdırma aparmaq.
  • Müraciətlərin gedişatını hazırlamaq və sifarişlərin vəziyyəti ilə bağlı rəhbərliyi yeniləmək.
  • Malların yerli daşınmasını təşkil etmək və vaxtında çatdırılmanı təmin etmək üçün sifarişləri izləmək.
  • Bütün tender sənədlərinin qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsi
  • Layihənin satınalma və subpodratçı prosedurlarına uyğun işləmək
  • Rəhbərliyin digər göstərişlərini yerinə yetirmək.

Vəzifə tələbləri:

  • Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
  • Təhsil ixtisası: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili və idarəedilməsi üzrə
  • İş təcrübəsi (minimum): Minimum 2 il ümumi iş təcrübəsi, 
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
  • Kompüter bilikləri: Microsoft office proqramları (əsasən Excel)
  • Digər zəruri tələblər: Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır 

Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:

  • Problem həll etmə bacarıqları;
  • Detallara diqqət;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı.

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi qeyd etməyiniz xahiş olunur.

Seçilən
8
fed.az

1Mənbələr