Dövlət Holdinqi
Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi
Son tarix 04 mar 2025 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri, Buzovna
Əmək funksiyası:
- Satınalma sorğusu/satınalma sifarişləri üçün satınalma fəaliyyətlərini praktiki idarə etmək.
- Əvvəlcədən sifarişlərin çatdırılma tarixlərinin saxlanmasını təmin etmək üçün satınalma, mühəndislik və/yaxud layihənin idarə heyəti ilə müntəzəm baxış görüşləri təşkil edilməsi.
- Biznes ehtiyaclarını müəyyən etmək, mövcud Təchizatçılar, İstehsalçılar ilə əlaqələr qurmaqda son istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq.
- Tender prosesinin bütün mərhələlərində iştirak etmək.
- Təchizatçılardan təkliflər almaq üçün materialların və xidmətlərin alınması üçün Təklif Sorğunun yaradılması.
- Rəhbərliyin təsdiqi üçün kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq.
- Texniki şərhlər almaq üçün son istifadəçi şöbəsi ilə əlaqə saxlamaq; texniki qeydləri kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsinə daxil edin və satınalma üçün tövsiyə verin.
- Təchizatçılarla görüşlər təşkil etmək və həmin görüşlərdə iştirak etmək.
- Materiallar, avadanlıqlar və xidmətlər üzrə ən yaxşı kommersiya təkliflərini əldə etmək üçün şirkət adından danışıqlar aparmaq.
- Keyfiyyətli məhsul və materialları seçmək və satın almaq üçün araşdırma aparmaq.
- Müraciətlərin gedişatını hazırlamaq və sifarişlərin vəziyyəti ilə bağlı rəhbərliyi yeniləmək.
- Malların yerli daşınmasını təşkil etmək və vaxtında çatdırılmanı təmin etmək üçün sifarişləri izləmək.
- Bütün tender sənədlərinin qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsi
- Layihənin satınalma və subpodratçı prosedurlarına uyğun işləmək
- Rəhbərliyin digər göstərişlərini yerinə yetirmək.
Vəzifə tələbləri:
- Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili və idarəedilməsi üzrə
- İş təcrübəsi (minimum): Minimum 2 il ümumi iş təcrübəsi,
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: Microsoft office proqramları (əsasən Excel)
- Digər zəruri tələblər: Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır
Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:
- Problem həll etmə bacarıqları;
- Detallara diqqət;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik düşünmə bacarığı.
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi
Son tarix 04 mar 2025 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Əmək funksiyası:
- Satınalma sorğusu/satınalma sifarişləri üçün satınalma fəaliyyətlərini praktiki idarə etmək.
- Əvvəlcədən sifarişlərin çatdırılma tarixlərinin saxlanmasını təmin etmək üçün satınalma, mühəndislik və/yaxud layihənin idarə heyəti ilə müntəzəm baxış görüşləri təşkil edilməsi.
- Biznes ehtiyaclarını müəyyən etmək, mövcud Təchizatçılar, İstehsalçılar ilə əlaqələr qurmaqda son istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq.
- Tender prosesinin bütün mərhələlərində iştirak etmək.
- Təchizatçılardan təkliflər almaq üçün materialların və xidmətlərin alınması üçün Təklif Sorğunun yaradılması.
- Rəhbərliyin təsdiqi üçün kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq.
- Texniki şərhlər almaq üçün son istifadəçi şöbəsi ilə əlaqə saxlamaq; texniki qeydləri kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsinə daxil edin və satınalma üçün tövsiyə verin.
- Təchizatçılarla görüşlər təşkil etmək və həmin görüşlərdə iştirak etmək.
- Materiallar, avadanlıqlar və xidmətlər üzrə ən yaxşı kommersiya təkliflərini əldə etmək üçün şirkət adından danışıqlar aparmaq.
- Keyfiyyətli məhsul və materialları seçmək və satın almaq üçün araşdırma aparmaq.
- Müraciətlərin gedişatını hazırlamaq və sifarişlərin vəziyyəti ilə bağlı rəhbərliyi yeniləmək.
- Malların yerli daşınmasını təşkil etmək və vaxtında çatdırılmanı təmin etmək üçün sifarişləri izləmək.
- Bütün tender sənədlərinin qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsi
- Layihənin satınalma və subpodratçı prosedurlarına uyğun işləmək
- Rəhbərliyin digər göstərişlərini yerinə yetirmək.
Vəzifə tələbləri:
- Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili və idarəedilməsi üzrə
- İş təcrübəsi (minimum): Minimum 2 il ümumi iş təcrübəsi,
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: Microsoft office proqramları (əsasən Excel)
- Digər zəruri tələblər: Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır
Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:
- Problem həll etmə bacarıqları;
- Detallara diqqət;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik düşünmə bacarığı.
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Aparıcı mütəxəssis – Təchizat şöbəsi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.