AZ

İkinci yarımillik sindromu

Niyə məktəblilər üçüncü rüb başladıqda akademik performansın və iş səmərəliliyinin azalması ilə qarşılaşırlar?

Müəllimlər və valideynlər qeyd edirlər ki, hər ilin yanvar-fevral aylarında uşaqlar dərslərinə qarşı həvəssiz yanaşmağa başlayırlar. İkinci yarımillik sindromu adlanan bu model bir sıra mövsümi sağlamlıq faktorları ilə əlaqələndirilir. Bunu nəzərə alan mütəxəssislər məktəblilərin güc və enerji qazanmasına kömək etmək üçün aşağıdakıları tövsiyə edirlər:

Omeqa-3 turşuları ilə pəhrizi zənginləşdirin

Uşağın pəhrizində omeqa-3 doymamış yağ turşuları olan qidalar olmalıdır. Məsələn, dokosaheksaenoik turşu beyin funksiyasını yaxşılaşdırır, zəkanın, yaddaşın, diqqətin inkişafına faydalı təsir göstərir, öyrənmə qabiliyyətini artırır, sinir sistemini və immuniteti dəstəkləyir.

İsti işıqlı lampalara üstünlük verin

Payız-qış dövründə bədənimiz kifayət qədər günəş şüası almır. Buna görə də güc itkisi hiss edirik. İsti, yumşaq, diffuz işıqlı işıq lampaları qışda çatışmayan gündüz saatlarını süni şəkildə uzadır.

Ev tapşırığını saat 16:00-dan 19:00-a qədər edin

Soyuq mövsümdə düzgün gündəlik rejimə riayət etmək və ev tapşırıqlarını yerinə yetirmək üçün ən uyğun vaxtı seçmək xüsusilə vacibdir. Həkimlər sevdiyiniz mövzudan başlayaraq axşam 16:00-dan 19:00-a qədər ev tapşırıqlarını etməyi məsləhət görürlər.

Fiziki məşqlər edin

Təhsillə yanaşı, heç olmasa minimum fiziki fəaliyyətlə məşğul olmaq məsləhətdir.

Ətrafınızda parlaq bir dünya yaradın

Dərsliklər üçün parlaq örtüklər, parlaq yumşaq rəngli qələmqabılar, rəngli karandaşlar - bütün bunlar uşaqda olmalıdır. Çünki bu, yaxşı əhval-ruhiyyə yaradır.

Nubar Süleymanova, “İki sahil”

Seçilən
7
ikisahil.az

1Mənbələr