Təhsil sistemində əxlaq və sosial məsuliyyətin tədrisi, gənc nəslin formalaşmasında mühüm rol oynayır. Bu mövzular, gənclərə insanlıq və cəmiyyət qarşısında məsuliyyətli davranışlar öyrədir.Məsələ ilə bağlı TİHA-nın sədri, təhsil eksperti Əmrah Həsənli TƏHSİL.BİZ -ə bildirib ki, əxlaq və sosial məsuliyyət anlayışlarını düzgün şəkildə inkişaf etdirmək, gənclərin həyatlarına etik qərarlar vermək, həm də sosial ədalət və bərabərlik məsələlərinə qarşı həssas olmalarını təmin edir:"Bu cür tədris, cəmiyyətin dəyərlərinə, qaydalarına və insan hüquqlarına hörmət etməyi təşviq edir. Gənclər bu anlayışları öz həyatlarına tətbiq etdikdə, cəmiyyətin inkişafına töhfə verirlər. Cəmiyyətə xidmət etmək, könüllülük fəaliyyətlərinə qoşulmaq, sosial problemlərə həssas yanaşmaq kimi davranışlar, həm fərdi inkişafı, həm də kollektiv inkişafı gücləndirir". Ekspertin sözlərinə görə, əxlaq və sosial məsuliyyət məsələlərinin tədrisində ən təsirli yanaşmalar şagird və tələbələrin aktiv iştirakını təmin edən metodlardır:"Bu metodlar arasında interaktiv müzakirələr, real həyat nümunələri ilə dərslərin tədrisi, rollu oyunlar və etik dilemmalar üzərində müzakirələr önəmlidir. Məsələn, şagirdlərə gündəlik həyatda qarşılaşa biləcəkləri etik problemlər təqdim edilib onlardan necə qərar vermələri soruşulsa, bu, onların müstəqil düşünmə qabiliyyətlərini inkişaf etdirir və sosial məsuliyyət hisslərini artırır. Əlavə olaraq, sosial fəaliyyətlər və könüllülük proqramları şagirdləri sosial məsuliyyətə yönəldən praktik təcrübə təmin edir. Tələbələrə öz aralarındakı münaqişələri həll etmək və sosial problemləri müzakirə etmək imkanı verilən təlimlər, əxlaq və sosial məsuliyyətə dair nəzəri bilikləri praktikada tətbiq etməyə kömək edir.Təhsil müəssisələrində sosial məsuliyyətin inkişafını təmin etmək üçün müxtəlif əlavə proqramlar və alətlər tətbiq edilə bilər. İlk növbədə, cəmiyyətin müxtəlif sosial təbəqələrini təmsil edən panel müzakirələri və görüşlər təşkil etmək faydalıdır. Tələbələrə sosial məsuliyyətin müxtəlif aspektlərini, məsələn, ətraf mühitin qorunması, bərabər imkanların təmin edilməsi və insanlar arasında qarşılıqlı hörmətin təşviqi kimi mövzuları dərindən öyrətmək üçün bu növ tədbirlər mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Ayrıca, “könüllü xidmət” və “şagird mübadiləsi” proqramları gənclərin fərqli mədəniyyətlər və cəmiyyətlərlə əlaqə qurmasına, sosial məsuliyyətlərini artırmasına şərait yaradır. Tədris alətləri olaraq isə, rəqəmsal platformalar vasitəsilə əxlaq və sosial məsuliyyətlə bağlı müxtəlif mühazirələr, video dərslər və interaktiv təlimlər təqdim edilə bilər. Eyni zamanda, şagird və tələbələrə etik qərar qəbuletmə alətləri təqdim etməklə, onlar öz qərarlarını daha düzgün, diqqətli və düşünülmüş şəkildə verə bilərlər". Əmrah Həsənli, məktəb və universitet təhsilində əxlaq və sosial məsuliyyətin tədrisini cəmiyyətin etik dəyərlərini gücləndirə biləcəyini bildirib:"Çünki bu sahələrdə düzgün təhsil almış gənclər, daha sonra cəmiyyətə inteqrasiya olduqda, əldə etdikləri bilikləri və prinsipləri gündəlik həyatlarında tətbiq edirlər. Məsələn, sosial məsuliyyət anlayışını dərindən mənimsəyən bir gənc, iş həyatında ədalətli qərarlar verəcək, hərəkətlərini yalnız öz maraqlarına deyil, həm də kollektivin xeyrinə yönəldəcək. Əxlaq və sosial məsuliyyət mövzularının tədrisi, gənclərdə düzgün davranış, dürüstlük və qarşılıqlı hörmət kimi dəyərləri tərbiyə etməklə cəmiyyətin əsas etik prinsiplərinin inkişafına xidmət edir. Cəmiyyətin bütün sahələrində etik məsələlərə diqqət yetirilməsi, həm də sosial sülhün və bərabərliyin təşviqinə kömək edir. Tədris prosesində məktəbdənkənar və sinifdənxaric işlərin təşkilində şagirdlərin əxlaq məsələlərinə dair müstəqil işlərin təşkilinə diqqət artırılmalıdır. Bununla bağlı esselərin və müsabiqələrin keçirilməsi faydalı ola bilər. Təhsil siyasətində bir sıra islahatlar, əxlaq və sosial məsuliyyət mövzularının tədrisinin daha geniş şəkildə həyata keçirilməsinə şərait yaratmaq üçün vacibdir. İlk növbədə, təhsil proqramlarına əxlaq və sosial məsuliyyət mövzularının sistemli şəkildə daxil edilməsi vacibdir. Bu, yalnız fənlər üzrə deyil, həm də müxtəlif tədris sahələrində (sosial elmlər, humanitar fənlər və təbiət elmləri) inteqrasiya olunmalıdır. Təhsil sahəsində çalışan müəllimlərin də bu sahələr üzrə xüsusi təlimlər alması, onların şagirdlərə etik və sosial məsuliyyət biliklərini düzgün çatdırmasını təmin edər. Eyni zamanda, məktəb və universitetlərdə sosial məsuliyyət mövzularını öyrətmək üçün xüsusi dərs vəsaitlərinin yaradılması və mövcud tədris metodlarının müasir tələblərə uyğunlaşdırılması lazımdır. Bununla yanaşı, dövlət və qeyri-dövlət sektorları ilə əməkdaşlıq qurularaq, gənclərə yönəlik sosial məsuliyyətli layihələr və proqramlar təşkil edilə bilər. Gəncləri sosial məsuliyyətə cəlb edən təşəbbüslər, yalnız tədris sahəsində deyil, eyni zamanda cəmiyyətin hər sahəsində praktik fəaliyyətlərlə dəstəklənməlidir". Əxlaq və sosial məsuliyyət tədrisi yalnız gənclərin şəxsi inkişafına deyil, ümumilikdə cəmiyyətin etik inkişafına da müsbət təsir edir. Bu sahədə həyata keçirilən tədris metodları və islahatlar, gələcək nəsillərin daha məsuliyyətli, ədalətli və sosial olaraq həssas fərdlər olmalarını təmin edəcək.
- Gecə Modu
- Ana səhifə
- Statistika
- Mənbələr
- Reytinq
- Hava
- Valyuta