AZ

Televiziyalarda hansı proqramlara üstünlük verilib? -

2024-cü ildə Azərbaycan efir məkanında ən çox informasiya və analitik proqramlara yer verilib.Metbuat.az xəbər verir ki, bu barədə Audiovizual Şuranın sədri İsmət Səttarov jurnalistlər üçün keçirilən brifinqdə məlumat verib. 2024-cü ildə yayımlanan proqramların ümumi faiz bölgüsü isə belədir:23,4% - informasiya və analitik proqramlar16,0% - idman proqramları14,1% - reklam məzmunlu materiallar13,5% - musiqi və əyləncəli proqramlar12,8% - bədii filmlər və seriallar8,7% - mədəni-maarif janrında proqramlar3,3% - anonslar, elanlar3,1% - sənədli film və materiallar2,8% - sosial proqramlar1,2% - uşaq proqramları və cizgi filmləri1,1% - sosial çarxlar

Sevinc İbrahimzadə / Metbuat.az

Seçilən
36
metbuat.az

1Mənbələr