AZ

350-yə qədər xarici şirkət Rusiyaya qayıda bilər

Analitiklər 2025-ci ildə xarici şirkətlərin Rusiyaya kütləvi şəkildə qayıtmasını gözləyirlər.

NOCOMMENT.az Lenta.ru-ya istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə Ukraynada xüsusi hərbi əməliyyat başlayandan sonra ölkəni tərk edən 350-yə qədər brend daxili bazara qayıda bilər.

Rusiyanın biznesin inkişafı platforması Kokoc Group-un ekspertləri aydınlaşdırıblar ki, ümumilikdə 560 şirkət Rusiyada öz brendinə investisiyaları tərk edib və ya dayandırıb. Üstəlik, onlardan 235-i artıq 2024-cü ilin dördüncü rübündə geri qayıdıb.

Kokoc Qrupunun Strategiya Direktoru Roman Kazıxanov hesab edir ki, tanınmış şirkətlər geri dönsələr, asanlıqla satışlarını əvvəlki səviyyəyə qaldıra biləcəklər, çünki onların geri qayıtmaq üçün yeri var və bütün işə sıfırdan başlamaq lazım olmayacaq.

Bundan əlavə, o, qeyd edib ki, gedən brendləri əvəz edən brendlərin heç də hamısı öz yerini tam ala bilmir. Ekspert buna misal olaraq avtomobil bazarını göstərib. Məsələn, Çin modellərinin avtomobil ixracında tam üstünlük təşkil etməsi onların heç birinin “avtomobil bazarının ənənəvi liderləri ilə istehlakçıların qəlbində eyni mövqeləri tutmasına” gətirib çıxarmadı. Tutaq ki, Toyota geri qayıtmaq qərarına gəlsə, o, tez bir zamanda satışları artıracaq, Kazıxanov izah etdi.

İnsanlar ötən həftəsonu Rusiyada xarici brendlərin kütləvi şəkildə geri qayıtmasından danışmağa başlayıblar. Xüsusilə , Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Oysho, Pull & Bear, Stradivarius və digər brendlərin daxil olduğu Inditex şirkəti haqqında müzakirə aparılıb. Ticarət Mərkəzləri İttifaqının (STM) vitse-prezidenti Pavel Lyulin aydınlıq gətirib ki, bu mövzu ilə bağlı danışıqlar həqiqətən də gedir, lakin hələlik qapalı şəkildə. “Inditex adından danışıqlar aparan, suları sınaqdan keçirənlər var” dedi.

Yapon geyim istehsalçısı UNIQLO-nun Rusiya bazarına qayıtmağı planlaşdırdığı barədə də məlumatlar var. Pərakəndə satış şəbəkəsinin bir neçə keçmiş işçisi işə qayıtmaq təklifi aldıqlarını bölüşüblər. Bununla belə, buraxılış tarixləri və şərtləri ilə bağlı başqa təfərrüatlar hələ açıqlanmayıb.

Bundan əlavə, media PepsiCo, Coca-Cola, Apple, Microsoft, Cisco, Johnson & Johnson, Nike və hətta Ford və Visa-nın MasterCard ilə qaytarılmasından danışmağa başladı. Üstəlik, belə söhbətlər təkcə Rusiyada getmir. Belə ki, Cənubi Koreyada Samsung, LG və Hyundai daxil olmaqla yerli biznesin bir neçə nümayəndəsinin Moskva ilə Vaşinqton arasında başlayan dialoqla əlaqədar Rusiyaya qayıtmağı planlaşdırdığı barədə məlumat yayılıb.

Lakin hazırda bütün bu məlumatlar sadəcə fərziyyədir. Hələlik şirkətlərin heç biri ölkədə fəaliyyətinin bərpası ilə bağlı rəsmi açıqlama verməyib, bunu Kreml də təsdiqləyib. Onlar bildiriblər ki, Moskva hələ də Qərb ölkələrindən, eləcə də Cənubi Koreya və Yaponiyadan bizneslərin Rusiyaya qayıtmaq istəyi ilə bağlı siqnallar almayıb.

Dövlət Dumasının Sənaye və Ticarət Komitəsinin üzvü İqor Antropenko təklif etdi ki, gedən şirkətlər üçün Rusiya bazarına qayıtmaq o qədər də asan olmayacaq, çünki bir çox yerli istehsalçılar artıq özünü yaxşı tərəfdən göstərib və rəqabət apara biləcəklər. “[Rusiya bazarına] qayıtmaq üçün biz ciddi dempinqlə məşğul olmalıyıq”, – deyə o, yekunlaşdırıb.

Bundan əlavə, başlanmış müzakirələrlə əlaqədar Dövlət Dumasının Nəzarət Komitəsi sədrinin birinci müavini Dmitri Qusev Rusiya istehsalçılarına dəstək məqsədilə idxal olunan mallara rüsumların artırılmasını təklif edib. “Çətin anda bazarımızı tərk edən qərb brendləri açıq silahlarla qarşılanacağını gözləməməlidir” dedi.

Lyulin qeyd etdiyi kimi, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius kimi brendlərin geri qayıtması asan olacaq, çünki onların ölkə üzrə ticarət mərkəzlərində “varis” saytları var.

Seçilən
35
nocomment.az

1Mənbələr