AZ

"Mega Insurance" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Mega Insurance

Həkim-ekspert

Son tarix 01 iyn 2024 - [email protected]

Namizədlərə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali Tibbi.
  • Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı,  intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət,  məqsədyönümlük.     
  • İş təcrübəsi: 3 il tibbi sığorta sahəsində, onlardan 1 il tibbi sığorta ekspertizası  sahəsində.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili – tam sərbəst, Rus dili – sərbəst danışa bilmək. Ingilis dili: yazmaq və danışmaq - B2 dərəcədə.  
  • Kompüter bacarıqları: Microsoft Office  Word və Excell – sərbəst istifadəçi.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Tibbi sığorta üzrə tibbi-iqtisadi ekspertizanı həyata keçirmək.
  • Tibb müəssisələri tərəfindən yazılmış reyestrləri yoxlamaq və tibbi sığorta proqramı üzrə uyğunluğu müəyyən etmək.
  • Tibb müəssisələri və əczaxanalar tərəfindən hazırlanmış reyestrlərə görə ödəmə  aktlarını hazırlamaq.
  • Tibb müəssisələri ilə əlaqəli şəkildə işləmək.
  • Ödəmələrin həyata keçirilməsi üçün sığorta aktları və digər sənədlərini şöbə rəhbərliyinə təqdim etmək.
  • İşlənmiş məlumatları əməliyyat sisteminə yükləmək.
  • Sığorta ödənişlərinin uçotunu aparmaq.

Əmək şəraiti və şərtləri:

  • Əmək haqqı: Əmək müqaviləsi ilə müəyyən olunur namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun.  
  • İş qrafiki: I-IV günlər 09:00-18:00, cümə günü 09:00-17:00-dək. İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və dövlət üzrə elan olunan qeyri iş günləri.  
  • Tibbi sığorta təminatı təqdim olunur.
  • Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.  
  • Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.   
  • Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Zəhmət olmasa mövzü bölməsində Həkim-ekspert qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin.

Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qəza eksperti

 Son tarix 01 iyn 2024 [email protected]

Namizədlərə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali və ya orta ixtisas təhsil;
  • İş təcrübəsi: Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi sahəsində - 2 il;
  • Kompüter bacarıqları: Microsoft Office  Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili;
  • Sürücülük vəsiqəsi: B kateqoriyası.
  • Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik,  intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Baş vermiş sığorta hadisəsi yerinə çıxış.
  • Baş vermiş sığorta hadisəsinin yerində araşdırılması.
  • Zəruri sənəd və sübutların toplanması.
  • Tələb olan hallarda sürücü və ya sığorta obyektini istifadə edən şəxsin tibbi müayinədən keçməsini təşkil etməsi.
  • müayinədə iştirak etməsi və müvafiq qeydlərin aparılması.
  • Gündəlik olaraq sığorta hadisələrinin uçotunun aparılması və əməliyyat proqramına işlənməsi.
  • Vəzifə təlimatında qeyd olunan digər xidməti vəzifələrin icrası.

Əsas əmək şəraiti şərtləri:

  • Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.  
  • Tibbi sığorta təminatı təqdim olunur.
  • Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.  
  • “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Zəhmət olmasa mövzu bölməsində Qəza eksperti qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə  uyğunluq gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Junior Underwriter

 Son tarix 01 iyn 2024 [email protected]

Salary: Negotiable.  Based on labor contract 5 working days from 09:00 to 18:00.

Company provided with medical insurance.

To apply, please send your resume with the subject line "Junior Underwriter”.

Qualifications:

  • Education: Higher.  
  • Work Experience: Not required.  
  • Language requirement: Azerbaijani (native), English (C1), Russian - Preferable.  
  • Computer Skills: MS Office – Excel, Word, Basic knowledge.  

Roles and Responsibilities:

  • Processing inward insurance requests.
  • Risk assessment and quote preparation.
  • Study (analysis) of Life/Non-life insurance portfolio.
  • Participation in the preparation of new insurance wording and conditions.
  • Participation in the preparation of new insurance products.
  • Performing other duties according to the job description.

Personal qualities and skills:

  • Analytical thinking, responsibility and determination, ability to collect and analyze information, written and oral communication, initiative and innovative.

Seçilən
77
Mənbələr
Şərh ()
Bağla