AZ

"Black Friday": Amerika ənənəsi dünyaya necə yayılıb

Şükran günü unikal Amerika bayramıdır. Ertəsi gün, Black Friday (qara cümə) günü satışlar Amerikan kimi, məsələn, qızardılmış hinduşka və balqabaq pastası. Bəs nəyə görə ABŞ-da bu istehlakçılıq bayramı, ölkələrin ən azı 50-60%-nin iştirak etdiyi, bəlkə də planetin ən çox izlənilən pərakəndə satış tədbirinə çevrildi?

Black Friday gününün qlobal yayılması nisbətən yeni bir hadisədir. Black Friday 2008-ci ildə Kanadaya, 2010-cu ildə Böyük Britaniyaya, 2013-cü ildə Avstraliya və Yeni Zelandiyaya gəldi. İndi Black Friday bütün dünyada Black Friday -in simvolu olaraq mədəniyyəti qoruyan hətta Fransada (sacré bleu!) da fenomenə çevrilib. Hazırda hadisə ilə bağlı qlobal axtarışların 13%-i Almaniya və Braziliyadan gəlir.

Təbii ki, Black Friday bir qədər lokallaşdırıldı. Meksikada bir işgüzar qrup Black Friday günündən ilhamlanaraq noyabr ayında baş verən "El Buen Fin" (Yaxşı Son) icad etdi. Yaxın Şərqdə Ağ Cümə satış üçün daha müsbət hadisədir və cümə günü dini bir gün olduğundan dörd gün davam edir. 

Black Friday gününün genişlənməsinin bir səbəbi 2000-ci illərin sonlarından sosial medianın yüksəlişinə paralel olaraq qloballaşmadır. Bu günün istehlakçısı, xüsusən də Z nəsli dünyanın istənilən yerində, istənilən vaxt trendlərdən dərhal xəbərdar olur.

Ancaq Black Friday bütün dünyada alıcıların radarında olsa da, pərakəndə satış təqvimlərinə də rahatlıqla daxil edilir. (Bu, tamamilə qəsdən idi. 1939-cu ildə Prezident Franklin Ruzvelt şükran gününü noyabrın son cümə axşamı günündən bir həftə keçirdi ki, mağaza sahiblərinə əlavə yeddi gün bayram alış-verişi edə bilsin.)

Noyabr ayının sonlarında alış-veriş stimulları təklif edərək, pərakəndə satıcılar erkən almağa hazır olan alıcıları mükafatlandırmaq və bayram dövründə satış sürətini artırmaqla satışları artırırlar. Son anda alıcılar onsuz da alacaqlar (məcburdurlar) və çətin ki, daha yüksək qiymət onlara mane olsun.

Onlayn alış-verişin getdikcə daha çox təsirləndiyi bir dünyada satışların daha erkən köçürülməsi də son dəqiqə göndərmə problemlərini azaltmağa kömək edir.

Ağ kağızdakı mürəkkəb ləkəsi kimi, Black Friday özü də təkcə dünyaya deyil, ay ərzində yayılır. Oktyabrın sonlarında satışdan əvvəl başlayan və Şükran günündən sonra bazar ertəsi meqa-alış-veriş günü olan Kiber Bazar ertəsi gününə qədər davam edən bir növ "Qara Noyabr"dır. (Kiber Bazar ertəsi özü Kiber Həftəyə çevrildi, buna görə də bulanıqlıq davam edir.) 

Black Friday sərhədləri aşan yeganə hadisə deyil. Çində "Subaylar Günü" 90-cı illərin əvvəllərində Nankin Universitetində subay olmağı qeyd etmək üçün "Subaylar Günü" kimi başladı. (Bu, noyabrın 11-nə təsadüf etdiyi üçün seçilmişdir və Çin dilində 11.11 "çılpaq çubuqlar" və ya tənha insanlara bənzəyir). 2009-cu ildə e-ticarət nəhəngi Alibaba günü 24 saatlıq alış-veriş ekstravaqanzasına çevirdi və bu gün 11.11 dəyərinə görə dünyanın ən böyük pərakəndə hadisəsidir.

Black Friday günü Boxing Day kimi yerli pərakəndə satış tədbirlərini "ikinci səviyyəli satışlara" saldığı kimi, bu ilki Subaylar Günü də bir milyard alıcıya (dünya əhalisinin 10%-dən çoxu) xidmət göstərərək, Black Friday və Kiber Bazar ertəsi günlərini birlikdə tutacaq. ). ), burada 80 milyon məhsul satış qiymətləri ilə təqdim olunur. İndi Cənub-Şərqi Asiyanın pərakəndə təqvimində möhkəm şəkildə qurulub və Subaylar Gününün mənşəyinin mədəni baxımdan spesifik olmasına baxmayaraq, getdikcə daha çox Qərb bazarlarında populyarlıq qazanır.

Müasir Amerika təcəssümü olan Halloween də bütün dünyada sürətlə yayılır. İndi bu Miladdan sonra ABŞ-da ikinci ən böyük ticarət bayramıdır, İngiltərədə son on ildə xərclər iki dəfədən çox artıb və bu il Avstraliyada satışlar 14% artıb.

Pərakəndə təqvimin qloballaşmasının digər kiçik nümunəsi ABŞ-da keçirilən və hazırda 20 bazarı əhatə edən Amazon Prime Daydır.

Ancaq indiyə qədər Black Friday dünyanın hər hansı digər hadisə ilə müqayisədə daha çox yerində qalib gəlmişdir. Beləliklə, bu Şükran günündə süfrəyə toplaşdığınız zaman bilin ki, Parisdən, Fransadan Avstraliyanın Perth şəhərinə qədər alıcılar Black Friday sövdələşmələrinə görə təşəkkür edəcəklər.

 

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün qeydiyyatdan keç və ya login ol. Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
149
Mənbələr
Şərh ()
Bağla