- Gecə Modu
- Ana səhifə
- İstifadəçilər
- Səhifələr
- Reytinq
- Hava
- Valyuta
2024-cü ilin birinci rübündə (yanvar, fevral və mart aylarında) Azərbaycan televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların 23,5%-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.
Sportinfo.az xəbər verir ki, bununla bağlı Audiovizual Şuradan məlumat verilib.
Bildirilib ki, sıralamada daha sonrakə yerləri idman proqramları (15,2% ilə), musiqili və əyləncəli formatda proqramlar (13,9% ilə) və reklam məzmunlu materiallar (12%) tutur. Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9,4% olub.
Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün qeydiyyatdan keç və ya login ol. Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.