![](https://www.kommersant.az/media/2018/08/24/macdonalds.jpg)
McDonald's ABŞ-da son beş ildə ən böyük satış azalmasını gördü, lakin qlobal satışlarda kiçik bir artım gördü. Şirkətdən bildiriblər ki, E. coli epidemiyasının təsiri və istehlakçıların restoran xərclərini azaltmağa davam etməsi səbəbindən azalma davam edib. ABŞ satışları yüzdə 1,4 azalsa da, beynəlxalq bazarlar yaxşılaşma göstərdi.
McDonald's, ABŞ-da rüblük müqayisə edilə bilən satışlarının gözləniləndən əhəmiyyətli dərəcədə aşağı düşdüyünü açıqladı. Şirkət qeyd edib ki, bu azalma beş il əvvəl COVID-19 pandemiyasının pik nöqtəsindən bəri ən kəskin azalma olub.
Şirkət satışların azalmasını E. coli epidemiyasının təsiri və istehlakçıların restoran xərclərinə diqqətli olmağa davam etməsi ilə əlaqələndirib.
Gözləniləndən daha böyük azalma baş verdi
McDonald's ən böyük bazarı olan ABŞ-da müqayisə edilə bilən satışlar dördüncü rübdə yüzdə 1,4 azalıb. Analitiklər cəmi 0,4 faiz azalma proqnozlaşdırmışdılar.
Beynəlxalq İnkişaf Lisenziyalı Bazarlar seqmentində müqayisə edilə bilən satışlar, 31 dekabrda sona çatan rübdə gözləntiləri üstələyərək yüzdə 4,1 artdı. Yaxın Şərq və Yaponiya bazarlarında canlanma bu artıma səbəb olub.
Qlobal satışlarda sürpriz artım
Beynəlxalq satışlar cəmi 0,1 faiz artıb. Qlobal mağaza satışları rübdə 0,4 faiz artaraq analitiklərin 0,63 faiz azalma ilə bağlı təxminlərini üstələdi.