AZ

Məhsulların qiymətlərini mədəniyyət müəyyən edir..?

...Mədəniyyət təkcə istehlakçı davranışına deyil, həm də qiymətlərin necə təyin olunduğuna təsir göstərir. Alman alimləri müəyyən ediblər ki, qiymətlərin təyin edilməsi üsulu – məsələn, yuvarlaqlaşdırma (10.00), kiçik azalma (9.99) və ya dəqiq dəyər (9.87) – cəmiyyətin mədəni xüsusiyyətlərindən asılıdır.

SİA-nın məlumatına görə, bu barədə “Frontiers in Behavioral Economics” (FBE) jurnalında yazılıb.

...Tədqiqatçılar 23 ölkədən 9200 qiymət etiketini təhlil ediblər və qiymət sxemləri ilə üç mədəni xüsusiyyət arasında əlaqə tapıblar: fərdilik, qeyri-müəyyənlikdən qaçma və uzunmüddətli oriyentasiya.

Avstraliya, Kanada və Hollandiya kimi fərdiyyətçi mədəniyyətlərdə dəyirmi nömrəli qiymətlər daha çox yayılmışdır, çünki onlar yüksək keyfiyyətlə əlaqələndirilir.

Bu ölkələrdə qiymətlərin cüzi endirilməsi aşağı keyfiyyət siqnalı kimi qəbul edilə bilər.

Almaniya, İspaniya və Estoniya kimi uzunmüddətli oriyentasiyaya malik ölkələrdə də qiymətlərin yuvarlaqlaşdırılması üstünlük təşkil edir.

Orada belə qiymətlərin istehlakçılarda inam yaratması ilə bağlıdır.

Yunanıstan, Portuqaliya və Belçika kimi proqnozlaşdırıla bilənliyə və sabitliyə can atan cəmiyyətlərdə, əksinə, bir qədər aşağı salınmış qiymətlərdən daha tez-tez istifadə olunur, çünki onlar üstünlüklərlə əlaqələndirilir.

Qiymət qavrayışında mədəni fərqləri anlamaq şirkətlərə qiymət siyasətlərini müxtəlif ölkələrdə müştərilərin gözləntilərini qarşılamaq üçün uyğunlaşdırmağa kömək edir. ...Tədqiqatın həmmüəllifi Dr.Meykel Soliman “Pərakəndə satıcılar fərqli qiymət gözləntiləri ilə üzləşirlər”,-deyib.

...Bizim tapıntılar bu gözləntiləri daha yaxşı anlamağa və daha effektiv qiymət strategiyaları qurmağa kömək edir.

Bu da tədqiqat həmmüəllifinin fikridir.

Əli Babayev

Seçilən
19
sia.az

1Mənbələr