Bank Respublika ASC

Korporativ satış təmsilçisi

Son tarix 12 mar 2025 – Müraciət et

Təsvir

  • Yeni korporativ müştərilərin axtarışı və əməkdaşlığa cəlb edilməsi;
  • Potensial korporativ müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi və təkliflərin hazırlanması;
  • Görülmüş işlər barədə rəhbərliyə aylıq hesabatların təqdim edilməsi.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Satış sahəsində iş təcrübəsi mütləqdir;
  • Bank sektorunda əməliyyat və kredit sahəsi üzrə təcrübənin olması arzuolunandır;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), İngilis və ya Rus dili bilikləri arzuolunandır;
  • MS Office proqramları üzrə biliklər;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
  • Satış etmək, danışıqlar aparmaq, müştəri bazası toplamaq bacarığı;
  • Hesabatlılığın aparılması bacarığı;

Vakansiya haqqında

Vakansiya növü – Tam ştat

Proqram təminatları şöbəsinə mütəxəssis (System Administrator)

 Son tarix 25 fev 2025 Müraciət et

Təsvir

  • IT İnfrastrukturun (server, iş stansiyaları, avadanlıq və proqram təminatı) fasiləsiz fəaliyyətini təşkil və təmin etmək;
  • Server və iş stansiyalarına proqram təminatının yüklənməsi və serverdə sistemin konfiqurasiya olunması;
  • Server və iş stansiyalarına proqram təminatının inteqrasiyasını təmin etmək;
  • Server avadanlıqlarına və server proqram təminatına texniki xidmət göstərmək, nasazlıqların aradan qaldırılmasında iştirak etmək;
  • Monitorinq və loqlamaların düzgün şəkildə aparılmasını təmin etmək, monitorinq nəticələrinə əsasən infrastrukturun inkişafı ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
  • Server proqram təminatının işlək vəziyyətdə olması və təhlükəsizliyini təmin etmək;
  • Sistemlərə girişlərin, sistem faylları, verilənlərə baxış və dəyişikliklərin təhlükəsizliyini təmin etmək və audit aparmaq;
  • Sistemlərdə təhlükəsiz işi təmin etmək: məlumatlara icazəsiz girişlərin əldə edilməsi, sistem faylları, verilənlərin baxılması və dəyişdirilməsi hallarının qarşısını almaq üçün təhlükəsizlik tədbirlərini həyata keçirmək;
  • Müasir tələblərə uyğun backup texnologiyalarını tətbiq etməklə verilənlərin etibarlı rezerv olunmasını təmin etmək;
  • İstifadəçilərin qeydiyyatının aparılması (domain controller-də), user identifikasiya və parolların təyin edilməsi.

Tələblər

  • Ali təhsil (aidiyyatı sahə üzrə arzuolunandır);
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, İngilis və Rus dilləri yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
  • Storage, Backup sistemləri üzrə biliklər;
  • Linux və Windows serverlər, VMware, Nutanix, AIX, Mail Server, SCCM və s. üzrə ilkin biliklər;
  • Windows server, Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması;
  • Monitorinq sistemləri üzrə biliklər;
  • Ödəniş sistemləri üzrə biliklər;
  • Tiket sistemləri (Jira, Zoho və s.) ilə iş təcrübəsi.

Vakansiya haqqında

  • Vakansiya növü Tam ştat

Kredit üzrə arxa ofis kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisi (Mingəçevir filialı)

 Son tarix 26 fev 2025 Müraciət et

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Bank proqramında CIF (Customer Information File) hesab açmaq;
  • Kredit, zəmanət, akkreditiv və kredit ödənişləri üzrə məlumatları düzgün şəkildə bank proqramına daxil etmək;
  • Qanunvericilik, bankdaxili qaydalar və kredit komitəsinin qərarlarına uyğun olaraq müqavilə, müqaviləyə əlavə və digər zəruri sənədləri tərtib edərək krediti rəsmiləşdirmək;
  • Kredit qovluğu və onun elektron fotosurətini yaratmaq;
  • Bankdaxili sənədləri Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələbləri və daxili qaydalara uyğun olaraq tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
  • Azərbaycan dili əla (yazılı və şifahi);
  •  Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;
  • Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdimetmə bacarığı;
  • Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Vakansiya haqqında:

  • Vakansiya növü Tam ştat
  • Vəzifə dərəcəsi Mütəxəssis
  • Təhsil Bakalavr

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində müvafiq olaraq Kredit üzrə arxa ofis mütəxəssisi (Mingəçevir filialı) qeyd etməklə 26 fevral 2025-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər/

Azneft filialına mikro və aqro kreditlər üzrə kiçik mütəxəssis/ mütəxəssis

 Son tarix 26 fev 2025 Müraciət et

Təsvir

  • Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
  • Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun bank məhsulunu təklif etmək;
  • Bankın məhsullarının effektiv və keyfiyyətli satışı;
  • Bank məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
  • Keyfiyyətli portfel formalaşdırmaq və portfeli idarə etmək.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Mikro və aqro kreditləri sahəsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
  • Komputer bilikləri: Microsoft Office Programs (Word, Excel);
  • Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
  • Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;
  • Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Vakansiya haqqında

  • Vakansiya növü Tam ştat